Ezoterism

Contractul – Pământul Holografic

“Existăm într-o manipulare a unei stări de visare, o simulare în cadrul unui “buzunar/pliu” al continuumului spațiu-timp situat pe o linie temporală artificială. Mințile noastre conduc și sunt conduse de mașinării. Pentru a ne trezi cu adevărat trebuie să spargem această Iluzie și să descoperim ceea ce este/reprezintă sufletul.“ – Aug Tellez

Directivă pentru ființele pământene:

Experimentul căruia v-ați alăturat reprezintă o Realitate Duală, un joc al opozițiilor, pe o Scenă a unui Pământ Holografic. Existați aici ca simpli Jucători, scopul fiind acela de a vă dezvolta Sufletul individual și cel Colectiv, în numele Sursei Creatoare. Consimțind aceste Reguli sunteți de acord cu termenii Contractului, expuși în cele ce urmează.

Termeni:

Alege un Avatar și lasă-te condus în pântecele unei mame, acolo unde vei îmbrăca costumul de Pământean… apoi, vei primi o id-entitate ce-ți va permite să joci rolul ales. Realitatea va fi creată de tine însuți. Ceea ce vei crede și vei simți aceea se va manifesta. Centrează-te pe iubire și vei crea sănătate, bogăție, echilibru și fericire. Centrează-te pe frică și vei crea boală, dezechilibru, sărăcie și mizerie.

Totul este o iluzie. Pământul este o Proiecție Holografică…un MATRIX. Ești un Avatar într-o Simulare și ești condus de Sufletul tău, situat în afara MATRIXULUI. Modelul-Avatar, special conceput pentru Pământ, va permite conștientului tău să modeleze o formă materială cu ajutorul căreia va putea funcționa. Doar în aparență acest recipient-formă este un corp fizic… ai nevoie de el ca să poți interacționa cu Suflete-familie creând experiențe pentru a vă asista reciproc în marea călătorie, prin folosirea simțurilor somatice. Aflat în corp fizic nu vei avea acces la amintirile altor existențe, ori la existența altor Nivele… asta, pentru binele tău.

Datorită simțurilor fizice limitate vei vedea doar o mică parte din cine/ceea ce ești tu cu adevărat. Cu toate acestea, ca om, ești conectat în permanență cu Sursa și, prin urmare, te manifești în conformitate cu principiile Legii Naturii. După cum prea bine știi, Legea Naturii este parte a unui Sistem Universal de Legi Spirituale, Sistem ce definește și impune Suveranitatea, ca libertatea de a alege pentru tine însuți. Legea Naturii este marele echilibru. Această Lege nu este scrisă ci este intuitivă… nu este logica ci este cunoașterea. Pentru mai multă Informație trebuie să accesezi Sursa Creatoare.

Participând la acest Joc vei experimenta diverse provocări, de-a lungul drumului care te va învăța cum să-ți găsești echilibrul interior. Prosperitatea se regăsește și în interior. Pentru a găsi indiciile trebuie să sapi în adâncul tău. Căutarea răspunsurilor înseamnă să descoperi și să descifrezi nivel după nivel. A rămâne cantonat doar „la suprafață” înseamnă repetarea acelorași tipare ce reprezintă un mod de reciclare… a ta și a umanității. Moment după moment tu creezi doar propria-ți realitate. Alege-ți partenerii cu înțelepciune…tu și Sufletele-familie co-creați o realitate colectivă. Nu există câștigători și nici ratangii. Există doar Conștiința de Sine.

Dacă, la finalul Jocului, misiunea-ți va fi îndeplinită vei avea o stea pe coridorul faimei și vei trece la nivelul următor al cunoașterii tale. Vei returna costumul. Înțelege că ești iubire necondiționată, că ești veșnic și că acesta este doar un Joc.

Avertisment: Cu consimțământul tău memoria-ți va fi ștearsă și vei uita totul.

Semnează aici: ___________________________________

Jocul a început.

Manual ultra-secret de operațiuni (a nu se distribui participanților la Joc)

Micile componente ce asigură îmbinările care alcătuiesc structura de Pământ Holografic reprezintă frecvențe electromagnetice ale unei a Treia Realități Dimensionale Universală. Pământul 3-Dimensional este un teritoriu în/pe care mai multe încarnări ale unui Suflet sunt posibile, acesta folosindu-se de lecții karmice ale credinței 3-Dimensionale până atunci când va învăța tot ceea ce și-a propus. Odată ce legăturile energetice sunt echilibrate Sufletele vor Ascensiona și se vor întrupa în tărâmuri dimensionale superioare. Totul este bazat pe o interacțiune individuală Suflet-Suflet.

Structura Matricei: MATRICEA este un Construct generat de câmpuri de torsiune, într-o Simulare a unui Buzunar spațiu-timp. Universul este alcătuit din mai multe Nivele/Straturi sau „Frecvențe”, asemenea unui pachet de cărți. Fiecare carte înseamnă o Dimensionalitate diferită…fiecare Dimensionalitate înseamnă un costum și caracter unice… fiecare Dimensionalitate este izolată față de celelalte. Deși cărțile se ating reciproc niciuna nu poate interacționa cu cealaltă. Fiecare carte este un Univers în sine.

Corpul fizic: Realitatea fizică a sinelui conștient este o mască a conștiinței originare (conștiința de sine „comprimată” la nivelul primar/primordial), o imagine tip reflexie fractalică a supra-sinelui fizic / non-fizic. Corpul uman este proiectat și construit pentru a găzdui Conștiința. Acest lucru permite unei conștiințe externe, non-terestre, să infecteze, să atace și să obțină acces la mințile Operatorilor care doresc să deservească MATRICEA, precum și la mințile Jucătorilor care consimt acest lucru (mințile ignorante, credule – n. tr.)Notă: Esența sufletului Jucătorilor este întărită prin sinergia oferită de respirație, minte și inimă, totul sub puterea tiparului de coerență energetică a inimii (chakra inimii – n.tr.). Acest Complex trinitar reprezintă Sistemul Primar al corpului fizic, cel care menține conexiunea între Jucător și Sursa Creatoare.

Intruziunea Operațiunii: Jucătorii sunt infectați cu diferite implanturi energetice și sonde de investigație la nivel de psihic în scopul provocării amneziei și pentru controlul și manipularea oricui este deschis la acest tip de intruziune. Frecvențele undelor cerebrale sunt generate pentru a menține Jucătorii într-o stare de adormire, stare ce induce/conferă senzația de conștientizare. Viața este doar un vis.  Odată ce consimțământul a fost acordat conștiința unui individ poate fi înlocuită cu Agenda programată, astfel încât conștientizarea (de) la nivelul Sufletului este dezactivată.

Nanotehnologia pentru manipularea genetică și cea psihică este utilizată pentru:

1) programarea minții

2) ștergerea memoriei

3) manipularea sistemului neuronal

4) transformări genetice prin stimulare electromagnetică

5) recoltarea umană, ca formă de sustenabilitate și hrană bio-energetică

Sistemul Binar al Credinței: această Simulare 3D funcționează în baza unui sistem binar format din multiplicări de 0 și 1, scopul fiind crearea Dualismului. Dualitatea este precum un lipici ce nu dă voie MATRICEI să se destrame fiind elementul de bază folosit de Stăpânii Jocului, în timp ce Credința este instrumentul care creează și consolidează Realitatea Dualității. Sistemele principale ale Credinței, legi, politică, educație, religie, sport și divertisment sunt esențiale pentru a menține controlul asupra Simulării.

Regulile Jocului: Stăpânii Jocului împart Jucătorii în grupări opozante, pe o grilă de joc: albastru contra roșu, bine contra rău, aristocrat contra lacheu, conducător contra turmă. Aderarea Jucătorilor la una dintre aceste 2 grupări presupune accesarea gândirii de grup, ceea ce implică coagularea unei minți de stup. Deoarece Jucătorii sunt predispuși la luptă și la subminarea puterii Autorității, Stăpânii Jocului selectează Operatori al căror rol este acela de a proteja Jucătorii de ei înșiși. Stăpânii Jocului supraveghează și controlează ambele părți combatante, pentru asta putându-se deplasa prin Sistem fără restricții și într-un total anonimat.

Scopul Jocului: Stăpânii Jocului caută să aplatizeze conștiința individului și să neutralizeze legătura sa cu Sursa, pentru a crea o minte a unei entității colective. Gândirea de grup anulează identitatea individuală. O primă măsură-directivă este eliminarea a tot ceea ce face unic pe fiecare individ…ideile noi, revoluționare, se nasc din contrariile gândirii. Jucătorii sunt provocați să-și amintească cine sunt cu adevărat…însă, pentru ca acest țel să fie atins ei trebuie să depășească barierele MATRICEI. Misiunea lor este de a da un imbold evoluției umane folosindu-se însă de Instrumentele Stăpânilor.

Instrumente: Dispozitive electromagnetice structurate în vortexuri geometrice de sunet sunt folosite ca arme scalare pentru programarea artificială a minții și extragerea energiei sufletului. Pentru menținerea unei slabe conexiuni cu Sursa a ființelor umane și pentru alimentarea MATRICEI pot fi implementate evenimente de tip „steag-fals” care să genereze panică și haos. „Viziunea telepatică” este și ea utilă. Câmpul electromagnetic și emisiile pe frecvențe scalare pot modifica undele cerebrale în scopul inducerii unor manifestări psihotrope și tulburări de comportament, a demenței, durerilor de cap și migrenelor, a tulburărilor sistemului nervos și apariția bolilor fizice.

Alte tehnologii de schimbare a comportamentului utilizează proiecția holografică pentru generarea pe cer a unor imagini care „depășesc dimensiunea realității”.

Tehnologia clonării este folosită pentru manipulări genetice ce au ca scop crearea de canale pentru transferul de energie. Inteligența artificială (Cyborg) este utilizată pentru crearea de recipiente-corp pentru entități și energii întunecate care, altfel, nu ar putea funcționa în MATRICEA 3-Dimensională.

Nanotehnologia este folosită pentru a parazita sufletul și a manipula mintea, pentru a recolta energia umană ca formă de sustenabilitate, pentru manipulare neuropsihică și temporală, precum și pentru manipulare genetică.

Pulverizarea de ioni și compuși metalici în atmosferă și Geo-Ingineria atmosferică sunt folosite pentru a modifica câmpul electromagnetic și atmosfera transmițând unde scalare și EMF, atât deasupra, cât și sub solul terestru, oriunde pe Pământ. Aceste tehnologii de genul  „punct ochit, punct lovit” sunt folosite pentru a genera și controla modelele climatice globale și pentru a crea „dezastre naturale”… cutremure, tornade, erupții vulcanice și valuri de maree oceanică.

Jucătorilor le pot fi infectate corpul și mintea și pot fi monitorizați și determinați să convingă și alți Jucători să renunțe la metodele de deblocare a lacătului interior care îi ține prizonieri în MATRIX.

MATRIX este un Macro-Sistem alcătuit din alte Sisteme: Educațional, Religios, Politic, Financiar, Medical, Guvernamental, alături de întreceri sportive, divertisment și media, ca o ramură a celui de guvernare. Un sistem public de alimentare cu apă ce formează o rețea prin toate sistemele tip aglomerare umană distribuie un aditiv chimic cunoscut sub numele de fluorură de sodiu. Acest compus chimic calcifiază glanda pineală și servește ca un alt instrument care obturează/întrerupe conexiunea cu Sursa Creatoare. Scopul și efectul produse de florura de sodiu sunt reducerea caracteristicii naturale a individului de a opune rezistență dominării sale și dominației globale a Sistemului.

Operatorii, cei care pun în operă Regulile, formează o Autoritate organizatorică și de sancțiune: politicieni, preoți, profesori, polițiști, medici, președinți. Aceștia mențin ordinea controlând și influențând Jucătorii.

Efectele: Jucătorii trebuie să fie trași la răspundere pentru trecerea liniei de demarcație, prin crearea de legi cât mai restrictive și impunerea de restricții suplimentare și, ca o ultimă măsură, prin eliminarea din Joc, necesară pentru repetarea ciclului într-un nou Avatar, cu o nouă id-entitate. Recoltarea energiei de la Jucătorii tineri, în special în primii 7 de viață, asigură menținerea frecvenței ideale a Programului MATRIX. Puncte suplimentare sunt alocate Jucătorilor care se roagă și cer protecție.

Avertismente finale:

Imunitatea genetică: cu fiecare nouă generație, pământenii își accelerează capabilitatea de adaptare genetică ceea ce permite accesul simultan la mai multe Nivele de conștientizare. Această trăsătură permite anumitor indivizi să-și păstreze și mențină nealterată legătura cu Sufletul și Sursa.

Atât Stăpânii Jocului cât și Operatorii trebuie să nu se expună vederii Jucătorilor. Cei care se expun sunt catalogați ca fiind Erori și vor fi eliminați din Joc. În cazul în care Sistemele de Credință se prăbușesc se va prăbuși și Simularea. Dacă Jucătorii se trezesc starea de visare va colapsa iar Ciclul va atinge momentul său critic, în care Entitățile pământene vor putea accede către Nivelele Superioare.

lumeacarnavalului.wordpress.com

Visits: 2 Visits: 352037

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 × 4 =

Utilizăm cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă pe site-ul nostru. Continuând să utilizați acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.
Accept
Reject